close

 OASIS MEDICAL 激光脫毛第一撃!!我終於做咗!

之前應成過姐妹們話如果去OASIS MEDICAL做激光脫毛的話,會同大家分享。上星期真係登記咗優惠鐘上去try:http://goo.gl/2VE8nv ~宜家講下感受先。

我喺OASIS MEDICALWEBSITE登記咗先嘅,星期六兩點半上到去OASIS MEDICAL激光脫毛中心喺銅鑼灣世貿0CENTRE, 個環境都幾impress,好乾淨。見到都唔少客(啲房都full full),keep到咁乾淨整齊都真係要俾個like佢。

 OASIS MEDICAL 755激光無痛永久脫毛容祖兒wt 

OASIS MEDICAL有駐場醫生做CONSULTANT

之後就入房同個醫生傾下我0既脫毛需要(想個妝貼啲,唇毛係key)同埋了解多啲關於激光脫毛0既,佢俾咗份form我填,內容都係0 啲囉,有做開激光脫毛或者彩光脫毛0既姐妹應該知道,問家宅,問你最concern邊個部位0既脫毛,平時0既脫毛習慣,保養習慣及食用藥物習慣等… …又解釋激光脫毛原理,激光療程前後要注意事項… …

其實都係啲餚青,因為怕痛,同埋唔想俾人呃,精明眼!哈哈!, 不過側邊個CONSULTNT好友善咁話其實OASIS MEDICAL部激光脫毛機其實係無痛脫毛機黎,好多客都好似我咁,未喺OASIS做激光脫毛前都係咁驚佢係咁講我係咁聽啦~

 OASIS MEDICAL 755激光無痛永久脫毛容祖兒wt1

 跟住就跟CONSULTANT入房做UNDERARM激光脫毛啦~,原來OASIS MEDICAL真係可以做到無痛脫毛架喎!反而係涼涼地咁,同之前做彩光0既感覺好唔同,少少微溫但無灼熱感。開頭我仲我懷疑緊開始激光未,CONSLTANT做完啦,真的是.. …火羅咗… …

之後挺返好衫~再入返醫生房~醫生問我有咩感覺,原來佢話我FEEL到涼涼地其實係OASIS MEDICAL呢部激光脫毛用緊部機,叫咩GENTLELASE PRO 755獨有0DCD冷凍,COOLING GEL或者風機(風筒?)好唔同,係發射激光前好短時間內發出-20度的cryogen冷凍噴霧,所以全程涼涼地甘做到無痛脫毛,OASIS MEDICALCONSULTANT仲話,其實啲人覺得激光脫毛會痛係激光能量太高,灼傷皮膚,-20CRYOGEN冷凍劑CRYOGEn有效預防灼傷,做到無痛脫毛都係靠佢。

然後CONSULTANT就猛咁話部GENTLELASE PRO 755機有幾勁,話係美國上市公司研發出來,攞到最佳脫毛科 技之名,同埋佢地用黎0cryogen都係原廠正貨,我試落,又真係幾舒服喎!

佢係咁講,至於OASIS MEDICAL用緊部激光脫毛機有幾work,我宜家真係講唔到俾大家知,都要等我做完成曬成個激光脫毛療程先得,但可以肯定0既係,部機做0既激光脫毛TREATMENT真係幾舒服同真係無痛啦~

 不過,原來全程都有醫生主理同跟進,有咩問題都好有耐性咁解答~唔錯

 OASIS MEDICAL 755激光無痛永久脫毛醫生容祖兒

其實脫毛可以好快,我由入房做激光脫毛用咗好短時間,不過BEFORE做脫毛前,佢地真係好細心咁講解,令我覺得好放心,期待將成果同大家再分享!

  

如果想試下0既姐妹,可以放心啦,唔痛~佢地啲staffhard sell~~~

arrow
arrow

    jennylawlaw01 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()