OASIS MEDICAL激光脫毛 vs DERMES大比拚

之前有講過想做激光脫毛,因為本身喺OASIS做緊FACIAL TREATMENT,OASIS啲CONSULTANT就話佢地部脫毛機幾好,做到永久脫毛~於是就做咗一排RESEARCH,朋友有喺DERMES做,都話唔錯,就同大家比較下OASIS VS DERMES脫毛邊間做得過先~

OASIS MEDICAL永久脫毛JOEY

我呢啲懶人緊係睇片易過睇文字,SEARCH過 “激光脫毛DERMES”,全部都係代言人廣告,無乜得著。反而俾我搵到之前有姐妹提過0既激光脫毛 OASIS MEDICAL中心,雖然都有容祖兒JOEY係代言人,但都睇到都唔少關於OASIS MEDICAL激光脫毛中心啲POSITIVE FEEDBACK架喎,同埋好多BLOGGERS都試過喺 OASIS MEDICAL做過激光脫毛,都有唔同推薦,根據網上資料,搵到好多呀,容許我"摘要播出",抽啲有用0既同大家分享啦,嘻嘻:-

先黎個優惠分享先:

http://goo.gl/2VE8nv

OASIS MEDICAL755激光脫毛JOEY

 好~話說呢,就係咁嘅:

1. 激光脫毛原理:

激光脫毛其實就係話發射激光入皮膚底層,黑色素會吸收光源,然後轉成熱能傳遞到毛囊,然後DESTORY毛囊,所以就唔會再有新毛髮生出黎啦。呢個就係激光脫毛做到永久脫毛的原因,網上面都話彩光都係用呢個原理,但因為能量唔夠,所以做唔到永久脫毛,只會做啲又生啲,做啲又生啲甘。

 

2.    激光脫毛最緊要防灼傷:

 SEARCH緊激光脫毛嗰陣唔覺得睇到啲新聞話有啲姐妹去美容院做激光脫毛,反而灼傷咗,皮膚”燶”咗有疤痕,諗起都痛。最驚呢樣野,所以要防!

OASIS MEDICAL激光脫毛中心都有blogger專登拍咗啲片做sharing,話佢地部機,叫咩GENTLELASE PRO 755機,有一個內置咗的專利冷凍系統,激光脫毛DERMES中心就話用TKS風機0既,風機令我諗起風扇,個人理解係如果對住吹會令到皮膚好乾,但係OASIS MEDICAL激光脫毛機嗰個內置冷凍就CLAIM話用噴出黎0既凍霧CRYOGEN即係SPRAY啦,COOL皮膚表面,仲要係-20度,可以預防激光灼傷皮膚。

OASIS MEDICAL 755激光無痛永久脫毛容祖兒

 P.S.疑問:-20cryogen?咁即係會涷傷?

 有個喺OASIS MEDICAL做完激光脫毛後SHARINGBLOGGER, OASIS嗰部GENTLELASE PRO 755激光脫毛機內置冷凍(聞說叫DCD)涷霧係激光前幾毫秒噴出,由電腦程式操控,夠快同埋每一下激光只會噴一次,唔會涷傷。我諗就好似我細個用手指掂掃點著0既蜡燭咁(應該有姐妹玩過),~

 

3.    激光波長要最有效

激光脫毛中心DERMES話同OASIS MEDICAL一樣都用緊755nm波長0既激光技術,科學證明呢個755nm波長用黎脫毛係最有效0既,至於PHYSIC原理,我睇唔明啦。

 

4.    揀激光脫毛中心仲要服務好

 話說我呢啲「港女」消費0個陣最怕遇到啲服務態度唔好0既職員,況且使幾萬蚊唔會接受差0既服務態度,激光要做幾次先至可以永久脫毛,幾次加理可能要半年有多,如果揀中服務唔好0CENTRE,走又唔係,唔走又唔係,真係攞氣黎受啦,對不對?

 

5.  OASIS MEDICAL有駐場醫生~

呢方面OASIS MEDICAL中心貌似唔差,OASIS做開TREATMENT我知道OASIS MEDICAL有駐場醫生團隊,有咩問題仲可以問佢地,係幾好幾可靠

 OASIS MEDICAL 醫生755激光無痛永久脫毛容祖兒

 

仲有無遺漏呢?呵呵~同姐妹們分享住先,等我有親身經歷再UPDATE大家。

arrow
arrow

    jennylawlaw01 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()