OASIS MEDICAL 755激光脫毛第三次update

終於挨到星期五!呼!

OASIS MEDICAL755激光脫毛JOEY無痛脫毛

見到唔少姐妹對我之前喺OASIS MEDICAL做完激光脫毛,SHARE返GENTLELASE PRO 755NM激光脫毛體驗文有返啲興趣甘喎,仲有sis問我激光脫毛價錢tim,其實呢我都想幫大家問下個CONSULTANT,但佢又唔肯PART甘同我講曬,始終激光脫毛價錢係一個商業秘密黎0,大家有興趣,可以上佢地FACEBOOK問下,或者我都搵到呢個優惠登記連結:

http://goo.gl/2VE8nv

 

希望睇我BLOG人會有啲細個妹妹,哈哈~如果你仲係學生,好似可以試埋留意下有無學生優惠TM:

 

趁空閒update下大家我喺OASIS MEDICAL做完第三次激光脫毛療程後咩情況先。

 

激光脫毛黎講OASISMEDICAL其實都算唔錯,順便提下,如果你JOINMEMBER,有分儲,換產品或者其他部位激光脫毛都可以,其實都抵。

 OASIS MEDICAL 755激光無痛永久脫毛容祖兒wt2 

上個星期做左GENTLELASE PRO 755nm第三次激光脫毛 TREATMENT其實做到第三次激光脫毛令我啲毛毛脫到七七八八啦,仲有少少會生返出黎(本身因為剃開所以毛孔好粗大,SIS千萬唔好再剃~),我相信做埋呢次會少之又少,但都明顯少咗好多,而且做咗三次,真係feelOASIS MEDICAL成日都好PROUD OF佢啲無痛脫毛技術真係有料到。不過做激光脫毛唔同部位需要唔同次數同時間, CONSULTANT例如唇毛本身就幼細好多,黑色素又少好多,所以吸收激光能量的程度無手臂同UNDERARM甘高,要俾多少少耐性先得,所以我脫UNDERARM算係快啦~效果暫時黎講都令我满意的。

 

 

arrow
arrow

    jennylawlaw01 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()